نگذارید حاج قاسم را در فضای مجازی هم ترور کنند.

از داخل فیلتر از خارج تحریم

نگذارید حاج قاسم را در فضای مجازی هم ترور کنند| علیرضا دباغ | از داخل فیلتر از خارج تحریم، این عنوان پوستری بود که هر چه گشتم نام گرافیست را پیدا نکردم….
دیشب شرکت اینستاگرام در گفتگو با bbc رسما اعلام کرد حذف پستهای تعدادی از کاربران این شبکه اجتماعی که در تقبیح عملیات تروریستی آمریکا به تجلیل از حاج قاسم سلیمانی پرداخته بودند، اقدامی در جهت قوانین ایالات متحده آمریکا در تحریم سپاه پاسداران بوده است.

خود من هم چندماه پیش به دلیل درج تصویر و مطلبی درباره سردار شهید سلیمانی چندهفته مورد تحریم اینستاگرام قرار گرفتم که شرح آن را در پستهای قبلی که هنوز در صفحه اینستاگرامم (اینجا) قابل دسترسی است آورده ام. اما حکایت تأمل برانگیز این پوستر و حال و روز ما فعالان فصای مجازی چیز دیگری است. متأسفانه یک اندیشه ی دگماتیک در کشور وجود دارد که فضای مجازی را منفور و ملعون می شمارد و به همین دلیل انواع تنگناها را برای فعالان شبکه های اجتماعی و کاربران اینترنت فراهم می کند. شدیدترین آن فیلترینگ تلگرام است که همچنان ادامه دارد.

رویارویی آمریکا

نکته ای که باید به آن توجه کرد این است که پس از شهادت حاج قاسم سلیمانی ما وارد فاز جدیدی از رویارویی آمریکا و اذناب حقیرش چون منافقین، داعش، عربستان و اسرائیل شده ایم.

مسؤلان تصمیم ساز در حوزه ی رسانه های مجازی باید بدانند این جنگ تمام عیار فقط در صحنه ی اقتصادی، سیاسی و نظامی خلاصه نمی شود، سربازان این جبهه نیازمند عقبه ای قوی فرهنگی وهنری هستند که همزمان به رزم آوری بادشمنان ایران در فضای مجازی بپردازند.

لطفاً عرصه ی جنگ نرم را به دلسوزان فرهنگ انقلابی بسپارید و بگذارید با جنگ نرم به مقابله ی ایشان برویم. یک سو تحریم، سوی دیگر فیلترینگ دست رزمندگان فرهنگی را بسته است. شما که اینترنت را نمی شناسید لطفا سنگ اندازی نکنید.چرا به سرداران وسربازان فضای مجازی اعتماد نمی کنید؟!

نگذارید حاج قاسم را در فضای مجازی هم شهید کنند

 

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

30 + = 34