ناگفته های یک زوج هنرمند «ساعد سهیلی» و«گلوریا هاردی» دریک شبکه محلی

شبکه سیمای استانی فارس در شامگاه سوم فروردین دربرنامه ای با عنوان «خوشاشیراز» میزبان زوج هنرمندی بود که حرفهای جالبی برای گفتن داشتند. فارغ ازاینکه مجری برنامه(احسان کرمی) و مهمانان ارتباطی با شیراز نداشته و نفس برنامه محلی را زیر سؤال برده بودند اما حضور این زوح و مطالب گفته شده آنها در جای خود قابل تأمل بود.

«گلوریا هاردی»  که با بازی در نفش «رها»  در سریال کیمیا به شهرت رسیده است درکنار همسرش « ساعد سهیلی» در برنامه محلی «خوشا شیراز» حضوریافت و درباره زندگی مشترکش با یک هنرمند ایرانی در کشورمان سخنان جالبی بیان کرد.

او گفت از پدری فرانسوی ومادری ایرانی متولد شده است و تمام سالها در خارج ازایران زندگی کرده است وبعدار آشنائی با ساعد سهیلی به ایران آمده است. زمینه آشنائی وی با ساعد سهیلی در یک جسنواره فیلم در فرانسه اتفاق افتاده است یعنی زمانی که ساعد سهیلی برای شرکت در یک جشنواره به خارج از کشور سفرکرده بود.

وی از ایرانیان به دلیل اتحادشان دربرابر بسگانگان در عین اختلاف نظرهایشان با یکدیگر به عنوان مهمترین برداشتش از روابط اجتماعی درایران یاد کرد وآن را عجیب وجالب دانست!

اما از آن جالب تر صحبتهای «ساعد سهیلی» بود که حتی نمی دانست چندسال است ازدواج کرده و تاریخ تولد همسرش دقیقا چه روزی هست؟

saed-gloria

«ساعد »که فرزند کارگردان و نویسنده سینما «سعید سهیلی» است درمصاحبه خود به نکته عجیبی دیگری هم اشاره کرد که درصورت واقعیت، جای تأسف بسیار ذارذ. وی که پیشتر در یکی از جشنهای سینمایی داخلی برنده ی جایزه ی سفر به آفریقا شده بود درباره علت عدم انجام سفرش اعلام کرد که اسپانسرمراسم مذکور پس از مدت نسبتا طولانی باوی تماس گرفته و از وی خواسته است در صورت تمایل به انجام سفر یاد شده باید مبلغ یازده میلیون تومان به وی بپردازد تا این اسپانسر ترتیب انجام این سفر را فراهم کند، ووی هم که قادر به پرداخت این مبلغ نبوده است از این سفر صرفنظر می کند.

بااین حال چندی پیش عکسهائی از گلوریا هاردی و ساعد سهیلی در سفر به آفریقای جنوبی دراینستاگرام ساعد سهیلی منتشر شده بود.

به هرحال حکایت اسپانسرهای اینچنینی حکایت عجیبی است که کما بیش از این وآن شنیده میشود ،اما این بار که این موضوع به صورت علنی در رسانه ملی پخش شده است و باید از سوی مسؤلان به آن رسیدگی و نتیجه به اطلاع افکارعمومی نیز برسد .

gloria

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

3 + 3 =