مردم و خوک های وطنی در سال خوک | طنز فرهنگی

جبار آذین

مردم و خوک های وطنی در سال خوک | مردم می پرسند:”ازآنجا که خوردن گوشت خوک مشکل دارد و ما در ایران، خوک پروری نداریم ، پس چرا در کشور این همه خوک وجود دارد و روز به روز هم به گله آن ها افزوده می شود؟!

عده خوکها به قدری افزایش یافته است که ضرورت خوک زدایی، گردآوری و برخورد با آن ها به درستی احساس می شود. برخی خوک های ایرانی که خود را دارای ژن برتر و بعضی دیگر ثروتمند مادرزاد می دانند و بر روی بیت المال و اموال ملت خیمه زده و لباس آقازاده ها، خانم زاده ها، اشراف زاده ها وچی چی زاده ها را به تن کرده اند،در حوزه های سیاست و فرهنگ و هنر بویژه اقتصاد و روی پرده سینماها قابل مشاهده اند.

انبوه شدن کاخها و کوخ ها،گواه وجود خوک ها و زندگی خوکی در ایران عزیز و ارزشمدار است!

حال این سؤال مطرح است که به راستی این همه خوک از کجا پیدا شده و چگونه تعدادشان از کفتارها و لاشخورها هم فزونی گرفته است؟”

پاسخ تمام این پرسش هادریک جمله است: “اقتصاد، سیاست و فرهنگ کشور بیمار و بیماری زا و خوک پرور است.”

علت اصلی این بیماری هم، انزوای انسانیت، اخلاق، ایمان، اندیشه و خداباوری و حاکمیت سرمایه داری فاشیستی بر ارکان و زندگی جاری درکشور است. در واقع اقتصاد بیمار و دزد و آفت زده ایران، خوک پرور و خوک ساز است.

شاید این محتوا را نیز دوست داشته باشید

گرچه در کشورما، تشکیلات سنتی و رسمی و قانونی خوک پروری و خوک سازی وجود ندارد، اما اقتصاد، سیاست و فرهنگ و هنر منحرف و تحقیرشده ای داریم که تولید کننده و پرورش دهنده خوکها و دزدهای غارتگر بیت المال اند.مصداق های آنها را هم می شود به فراوانی در عرصه های یادشده دید.

شکرخدا ما در ایران، خوک کم نداریم

سال نود و هشت سال خوک است و شکر خدا ما در ایران ، خوک کم نداریم. از آن سو هم مردم به دلیل فقر و گرانی و بی لیاقتی و ناکارآمدی مسوولان، در اداره زندگی خود و تهیه ارزاق و گوشت و.. دچار مشکل هستند، پیشنهاد می شود، به جای آنکه خوک ها، یک به یک، با سرقت پول و اموال مردم از کشور فرارکنند، مانند همین نا خانمی که بسان سایر دوستان سارق فراری اش، به تازگی به روایتی شش میلیاردیورو! یاهزارمیلیاردتومان! از سرمایه کشور را دزدید و درمقابل چشم های باز و بسته محافظ ها و نا مسوولان خود به خواب زده و نگاه مبهوت مردمی که به جای اعتراض و بازخواست نا مسوولان، با تأسف فقط سرتکان دادند، ازایران گریخت!

پس ازبازگیری اموال مردم، گله گله به کشتارگاه ها تحویل شوند و لاشه هایشان به دوستان خارجی خوک دوست آنهافروخته و به جای آنها گاو و گوسفند واردشود تا دست کم، مردم از گوشت آن هابهره مندگردند.

در سال خوک ، حواسمان به گرگها، روباه ها، خوک ها، خودمان و وطن باشد!

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

+ 54 = 61