«ماه عسل» برنامه ای که فقط برای عده ای عسل داشت

پشت پرده ی توقف برنامه ماه عسل چیست؟

«ماه عسل» فقط برای عده ای عسل داشت | سیدرضا اورنگ | برنامه ای بود با نام «ماه عسل» که در ایام ماه مبارک رمضان با اجرای احسان علیخانی روی آنتن می رفت.چند سالی روی آنتن بود که بنابه دلایلی از روی آنتن پایین کشیده شد و دیگر رنگ آنتن را ندید!
انکار نمی کنیم که برنامه نسبتاً پرمخاطبی بود، هرچند گاهی از فیلم های هندی نیز گریه آورتر بود! مصیبت مردم خیلی کم بود،احسان علیخانی نیز مدام بر شدت و سنگینی آن می افزود.عده کثیری از مخاطبان به خاطر مرارت هایی که شرکت کنندگان در برنامه کشیده بودند اشک نریخته و بر سر نمی زدند،بلکه با دیدن و شنیدن سرگذشت این مهمانان فلک زده یاد بدبختی ها و بدهکاری های خودشان می افتادند.

اشک و آه و ماه عسل

اخیراً عده ای در فضای مجازی و غیرمجازی مطلب زده و برای تعطیلی برنامه «ماه عسل» حسرت خورده و اشک و آه راه انداخته اند،مردم نمی دانند چرا؟ اما ما می دانیم چرا چنین کرده و می کنند!
دوستانی که حسرت خورده و یاد برنامه رمضانی احسان علیخانی را زنده کرده و فریاد سوزناک بر می آورند که حیف شد این برنامه دیگر روی آنتن نرفت و عده ای دیگر که می گویند علیخانی «ماه عسل» را با «عصرجدید» تاخت زد، چرا برای مردم روشن نمی کنند اصل واقعیت چه بود و چرا این برنامه دیگر روی آنتن نرفت؟!
واقعاً نمی دانند یا خود را به ندانستن می زنند که این برنامه به خاطر مشکلاتی که اسپانسر آن به وجود آورد تعطیل شده است؟! وقتی فریاد واحسرتا می کشند، بیایند و پشت پرده را نیز برای مخاطبان افشا کنند تا همگان بدانند که علت اصلی تعطیلی «ماه عسل» چیست؟

پشت پرده ی توقف برنامه

برنامه ماه عسل برای احسان علیخانی از هر لحاظ که فکرش را بکنید آورد داشت،حتی او را به مقام تهیه کنندگی سینما نیز رساند. مطمئناً وی زرنگ تر از آن بود که عطای این برنامه را به لقایش ببخشد! پس اتفاق مهم دیگری «ماه عسل» را از روی آنتن پایین کشیده است. اگر افشاگری رسانه ای درباره اسپانسر آن نبود و سر و صدایی بلند نمی شد، شاید این برنامه همچنان روی آنتن بود و اشک ها همچنان از دیده ها جاری!

برنامه ماه عسل
برنامه ماه عسل

دوستان منتقد و خبرنگار،اگر می خواهید نقدتان یا مطلب تان تاثیر گذار باشد،باید همه حقایق را برای مردم روشن کنید،نه آنچه خود می خواهید یا از شما خواسته اند!

به نام مستضعف، به کام اسپانسرها

عجیب است که احسان علیخانی هر مصیبت زده ای را مقابل دوربین نشاند،اما هرگز یکی از کسانی که توسط اسپانسر این برنامه به روز سیاه نشسته بود را دعوت نکرد تا مصیبت هایی که کشیده و دیده بود را مقابل دوربین برای مخاطبان بازگو کنند.
دولت همچنان درگیر مشکلاتی است که این مؤسسه برای عده ای از مردم بی پناه به وجود آورد.عده ای از آنان تمام اندوخته عمرشان را در این قضیه از دست دادند. دوستان منتقد و خبرنگار،لطفا همیشه جانب انصاف را داشته باشید و وجدان تان همیشه دم دست تان باشد.

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

33 − = 31