قرنطینه | کلیپی زیبا برای گفتن خدا قوت به پرستاران سرزمین هنر

قرنطینه | کلیپی زیبا برای گفتن خدا قوت به پرستاران سرزمین هنر | موسیقی| سرزمین هنر| سالگرد تولد حضرت زینب سلام الله علیها در ایران به نام روز پرستار نامگذاری شده است. بزرگداشت این روز هر سال در مناسبتهای ملی و مذهبی تقویم ایران گنجانده شده است.

امسال اما این مناسبت رنگ و بوی دیگری به خود گرفته است. سالی که گذشت عجیب ترین و سخت ترین سالهای سلامت و بهداشت عمومی در سطح ایران و جهان بوده است.

با همه گیری بیماری کویید ۱۹ در جهان و فراوانی مرگ و میر در تمامی کشورها،علی رغم قرنطینه، مراجعه به بیمارستانها چندین بار ظرفیت معمول شده است و همین امر توان کادر پزشکی و درمانی را کاهش داده است.

پرستاران و پزشکان شاغل در بیمارستانها در سالی که گذشت جان برکف گرفته تا جانهای دیگران سالم و سلامت بماند . از این روست که هنرمندان نیز در کنه ذات خود نسبت به ایشان احساس مسولیت می کنند. و خود را مدیون ایشان می دانند.

در روز پرستار جمع هنرمندی برای تهیه ی کلیپی زیبا و به یاد ماندنی به بیمارستان امام خمینی تهران رفتند تا با زبان هنر تقدیر کوچکی از این بزرگان بنمایند. این کلیپ زیبا که همزمان با شب یلدا در فضای مجازی منتشر شده است را تقدیمتان می کنیم.

گرچه این تلاش در برابر دریای بیکران زحمات پرستاران جان برکف هیچ است اما برگ سبزی است تحفه ی درویش….

 

نام اثر: قرنطینه

شاید این محتوا را نیز دوست داشته باشید

خواننده: حسین حقیقی

موسیقی: انوشیروان تقوی

ترانه سرا: سیدجواد پرئی

نوازندگان: حسین نظری، مازیار احمدپور،مجید مصطفایی،مهدی شفیعی،سامان یزدانی پور

تصویر برداران: امین افشاری، علی خاتمی،رضا ملکی، محمد امیدی،علیرضا خانی، صادق اسکندری،امیرحسین پاسبانی، مهدی نیازمند، رضا یارمحمدی

تدوین:رضا ملکی

تهیه کننده : طاها چوگان باز

کارگردان:مهران علوی

تهیه شده در وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی

 

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

+ 19 = 20