فیلم چی ببینیم | برنامه ی جدید تی وی هنرلند

هنر فیلم دیدن

شاید برایتان پیش آمده باشد که یک روز حوصله ی هیچ کاری را نداشته باشید. با خودتان بگویید که  فیلم چی ببینیم ؟ چقدر خوب می شد اگر الان می توانستم یک یا چند فیلم خوب نگاه کنم تا حالم را عوض کند. یا از دیدن فیلم های تکراری خسته شده اید و دنبال فیلم هایی هستید که تا حالا ندیده اید و از وجود آن ها بی خبرید.

همیشه فقط به این موضوع فکر می کنیم و نمی دانیم از کجا و چطور  فیلم خوب را پیدا کنیم؟ اصلاً از چه سایتی می توان دانلود کرد؟ هر سال تعداد زیادی فیلم ساخته می شود و ما نمی دانیم از بین این همه فیلم کدام را انتخاب کنیم؟

راه حلتان چیست؟

 معمولاً وقتی از خودمان می پرسیم فیلم چی ببینیم و به نتیجه نمی رسیم ، همه ی ما یک دوست به اصطلاح فیلم بین داریم که در این مواقع اولین کاری که به ذهنمون می رسه، تماس با اون هست.

او هم بعد از کلی تعریف و تمجید شخصی راجع به چند فیلم، ما را تشویق به دیدن آن ها می کند. در آخر هم بعد از صرف زمان زیادی که برای دیدن فیلم ها کرده ایم، متوجه می شویم که اصلاَ فیلم هایی را که دیده ایم مورد علاقه ی ما نبوده و الکی وقت تلف کرده ایم، حالمان هم بدتر از اولش شده است!

شاید این محتوا را نیز دوست داشته باشید

البته طبیعی هست چون  این نوع آشنایی با فیلم ها سلیقه ای هست و سلیقه ها هم کاملا متفاوت است. یا مدت زیادی را صرف چرخیدن در اینترنت و جستجوی سایت های مختلف می کنیم.

شما در این ویدئو چند ترفند ساده را خواهید آموخت تا به کمک آنها بتوانید فیلم های خوب و مورد علاقه خود را به راحتی پیدا کنید. فیلم هایی که می توانند حال و هوای شما را عوض کنند!

از کجا باید شروع کرد؟

کافیه ویدئوی زیر را ببینید و خیلی راحت این کار را یاد بگیرید.

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

1 + 8 =