عصرجدید؛ کپی جدید ماهواره ای تلویزیون مردم گریز ایران!

جبار آذین

عصرجدید باردیگر نشان داد صدا و سیمای انحصاری و اسپانسری کشور در اوج ناتوانی در تولید آثار و برنامه های مناسب اجتماعی و فرهنگی ملی و ایرانی و حتی دینی و بی توجهی به زندگی، فرهنگ و مشکلات مردم و اهداف و آرمان های ملی، همچنان به مسیرجدایی خود از جامعه،طرد هنرمندان و و برنامه سازان حرفه ای از تلویزیون ادامه می دهد.

این رسانه موسوم به ملی، با تقلید و کپی برداری یکی دیگر از برنامه های معروف ماهواره ای با یاری احسان علیخانی و رفقا چیزی ساخته است با عنوان “عصرجدید” که ربطی به ایران و ایرانیان و مسایل روز کشور ندارد.

عصرجدید

نامسؤلان و نامدیران صداوسیما به جای استفاده از نیروهای توانا و حرفه ای و جوانان خلاق کشور در تولید برنامه ها، فیلم ها و مجموعه های تلویزیونی و زمینه سازی و ایجادشرایط ظهور شکوفایی، نوآوری و خلاقیت برای نوآوران، دست پرورده های خود را پای ماهواره های غربی می نشانند تا باکمک مالی اسپانسرها و معلولان ذهنی تلویزیون در جهت ماهواره ستیزی وفرهنگ سازی! باتماشا و کپی برداری از آنها، برای تلویزیون به اصطلاح ملی و ملت ایران، برنامه های جذاب بسازند.

نمونه دیگر و جدید این انحراف و کجروی تلویزیون، برنامه کپی شده ماهواره ای عصرجدید است که با هزینه چندین میلیاردی و بهره بری از بعضی چهره های سینمایی و هنری تولید و از شبکه آزمایشگاهی و نابسامان سوم سیما پخش می شود.

برنامه های اغواگر

تولید برنامه های اغواگر و بودجه برباددهی مانند عصرجدید که هیچگونه ارتباط موضوعی و واقعی با واقعیت های زندگی مردم ندارند، آن هم در بدترین شرایط اقتصادی و اجتماعی که دزدان و غارتگران، پول ملت را با اشتها می بلعند و مردم برای تأمین معاش و ارزاق زندگی خود با فقر وصد هامشکل روبرو هستند،نشانه چیست؟

نشانه مردم شناسی و مردم گرایی صدا وسیما و همراهی و همدردی و انعکاس مسایل، رنج ها و مشکلات و اعتراض های مردم، یا تولید برنامه های بی مسما و بودجه بربادده با شعارهای دروغین کشف و شناسایی استعدادها، برای فریب و تحقیر فرهنگ و زندگی ایرانیان؟

آیا این همان ترویج،تبیین و ارایه سبک زندگی ایرانی اسلامی است؟

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

+ 51 = 53