شعار گویی محمد خزاعی در خیمه شب بازی «هفت»

شعار گویی محمد خزاعی در خیمه شب بازی «هفت» | هدف برنامه«هفت» چیست و می خواهد چه گلی به کاکل خونین سینمای ایران بزند؟!

این چه برنامه ای است که از عده ای خاص تجلیل می کند و گروهی دیگر را به ناحق به تازیانه می بندد؟!

تا کنون این برنامه ی کاملاً سفارشی که سال هاست روی آنتن می رود، چه قدم مثبتی را برای سینما برداشته است؟

بحث های یک طرفه به کجا ختم شده و می شوند؟

چرا فقط کسانی را به این برنامه دعوت می کنند که در راستای امیال خودشان حرف بزنند و پای شان را از گلیم آنان نیز بیرون نگذارند؟!
در برنامه اخیر «هفت» محمد خزاعی تهیه کننده ارگانی به عنوان مهمان شرکت داشت و همراه مجری برنامه که او هم توسط ارگان های مختلف حمایت شده و می شود، دوباره به سینمای ایران، فیلم های پرفروش، سرمایه گذاران، مدیران دولتی و هر که دم دست شان آمد تاختند تا بگویند ما خوبیم و دیگران بد!

آقای خزاعی شما که توسط یک ارگان خاص وارد سینما شده و توسط ارگان های دیگر حمایت می شوید و سرمایه جمع می کنید، بگویید چه کار مفیدی تاکنون برای سینمای ایران انجام داده اید؟ چه تحولی را ایجاد کرده اید،با اینکه پست و مقام هم داشتید و دارید؟

مدت هاست دبیر جشنواره فیلم دفاع مقدس و انقلاب اسلامی هستید، بگویید چه قدمی برای پیشرفت فیلم های جنگی برداشته اید؟ فقط سینمای دفاع مقدس را با تنگ نظری و فراری دادن سینماگران کاربلد از این حوزه به نابودی کشیده اید.
شما متخصص سینما نبوده و نیستید که بخواهید درباره سینما و مشکلات آن حرف بزنید! اگر شما را متخصص بنامیم، استادان بزرگ این عرصه، خسروسینایی، بهرام بیضایی، داریوش مهرجویی، ناصر تقوایی و…را چه بخوانیم؟

شما با سلام و صلوات وارد عرصه تهیه کنندگی شده اید و با لطایف الحیل دارید به کار خود ادامه می دهید، پا در کفش بزرگان کردن چه معنایی دارد؟!

شما که شعار می دهید پست و مقام در ایران موروثی شده و همه فامیل و آشنایان را سر کار می آورند، خودتان چرا وقتی مسوولیتی به عهده می گیرید خیل دوستان و فامیل را دنبال خویش راه می اندازید؟!

وقتی دبیر جشنواره فیلم فجر بودید، به جز دوستان و آشنایان و سفارش شده ها، غریبه نخبه ای را برای همکاری دعوت کردید؟ چند دوره است که دبیر جشنواره فیلم دفاع مقدس هستید،در این مدت کدام متخصص و نخبه ای را که سابقه فامیلی و آشنایی با آنان نداشتید را وارد جمع خودتان کردید؟

آقای خزاعی،شما که دم از اخلاق می زنید و به محتوای فیلم ها ایراد می گیرید،چرا در جشنواره فیلم فجر فرش قرمز پهن می کردید؟

برای اینکه رسانه ها و خبرنگاران از جشنواره فجری که شما دبیر آن بودید حمایت کنند، چرا بودجه بیت المال را مثل ریگ بیابان خرج آنها کردید؟!

وقتی خودتان عمل نمی کنید،حق ندارید از دیگران بخواهید که اخلاقی رفتار کنند.

شما مقابل دوربین از سازمان اوج طرفداری کردید، همه می دانند چرا این کار را انجام دادید و می دهید!

از طریق ساخت فیلم های به اصطلاح دفاع مقدسی که بودجه آن از بیت المال مردم بود و هست، کلی سرمایه جمع کرده اید، چرا یک بار با سرمایه خود فیلم دفاع مقدسی یا به قول خودتان اخلاقی و ارزشی نمی سازید؟
شما برای این به سرمایه گذاران تاختید چون خیال تان جمع است که کلی ارگان برای حمایت دارید، آنانی که مانند شما نیستند و چنین حمایت هایی را ندارند باید چه کنند؟!

اگر سراغ سرمایه گذاران نروند چه راهی پیش رو دارند؟ حرف زیاد است و حوصله مخاطب کم. برای همین سخن کوتاه می کنم.

آقای خزاعی شعار گویی شما در خیمه شب بازی «هفت»، نه تنها روی کسی تاثیر ندارد، بلکه معکوس هم عمل می کند، زیرا همه فرق عمل با شعار را خوب می دانند.


سرزمین هنر (هنرلند)نوشته ی مذکور موضع رسمی سرزمین هنر نیست و چنانچه آقای خزاعی مایل باشند به سوالات مطرح شده در این نوشته پاسخ دهند از انتشار آن در سرزمین هنر استقبال می شود.

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

26 + = 29