شبکه دو،تگزاس صدا و سیما | کامیون و شاه رگ و دو مسأله

شبکه دو، تگزاس صدا و سیما | شبکه دو به خاطر وضعیت خاصی که پیدا کرده و ضعف مدیریت، به تگزاس صداوسیما تبدیل شده و آنانی که نباید، دارند در این شبکه جولان می دهند و کسی هم جلودارشان نیست!
پس از آنکه اعلام شد «کامیون» با کارگردانی تگزاس ساز سینمای ایران سریال نوروز ۹۹ شبکه دو سیما ساخته می شود؛ اکنون خبر می رسد مجموعه «شاه رگ» را نیز یک تهیه کننده انتصابی و نورچشمی تلویزیون برای این شبکه تولید می کند!
صداوسیما که مدام شیپور اخلاق مداری را با صدای کر کننده ای در گوش مردم ایران و جهان می دمد، چگونه است که کارگردانی سریال نوروزی شبکه دو سیما را به دست یک فیلمفارسی ساز غیر حرفه ای سپرده است؟!

شاید این محتوا را نیز دوست داشته باشید

سیاست یک بام و دو هوای صداوسیما و مدیرانش تا کی و تا کجا می خواهد ادامه پیدا کند؟
شبکه دو، در گذشته ای نه چندان دور، شبکه ای با کلاس محسوب می شد که تولیدات خاص و محدودی داشت، اما امروز به محله برو بیا تبدیل شده و به هرکسی اجازه می دهند،برنامه و سریالی را در دست گرفته و روی آنتن کج و کوله این شبکه بفرستند!
جولان تهیه کنندگان انتصابی و نورچشمی نیز مدتی است در شبکه دو گرد و خاک بپا کرده و کسی هم جلودار آنان نیست، توان و جرأتی هم برای این کار ندارند این را می توان در سپردن شاه رگ شبکه دو به وی هم دید!
شبکه دو را باید شبکه ای از دست رفته محسوب کرد و با دسته گل هایی که مدام به آب داده و می دهد، سخت است دوباره به وضع خوب سابق برگردد؛ مگر اینکه رییس صداوسیما از خویش قدرتی نشان دهد و یک خانه تکانی اساسی در این شبکه ایجاد کند،آن هم که محال است!

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

68 + = 77