سفر به استانبول و جاذبه های این شهر فرهنگی ترکیه

سفر به استانبول و جاذبه های این شهر فرهنگی ترکیه| سرزمین هنر| رپرتاژ آگهی| تور استانبول لحظه آخری با کمترین قیمت در زیما سفر| امروزه با توجه به پیشرفت علم و به وجود آمدن تکنولوژیهای جدید و پیشرفته زندگی انسان تغییراتی زیادی داشته است.

از جمله پیشرفتهای بشر امروز، دست یافتن به امکانات حمل و نقل آسان و ایمن می باشد. که این موضوع باعث شده است سالانه افراد زیادی تمایل به سفرکردن به نقاط مختلف جهان داشته باشند.

مسافرت کردن و گشت و گذار و سیاحت، جزء جدانشدنی زندگی امروز همه افراد شده است. به تبع این موضوع، آژانس‌های مسافرتی بسیاری تاسیس شده اند که وظیفه ی ارائه ی خدمات به مسافران را بر عهده دارند.

این آژانس-ها خدماتی را در عنوان تورهای مسافرتی به مسافران ارائه می دهند که می تواند لذت و راحتی سفر را چند برابر کند.

سفر به استانبول و جاذبه‌ها

استانبول در کشور ترکیه واقع شده است و از لحاظ بزرگی اولین کلان شهر اروپا محسوب می شود. این کلان شهر در سال ۲۰۱۰ میلادی به عنوان پایتخت فرهنگ در قاره ی اروپا انتخاب شده است.

همانطور که احتمالا اطلاع دارید استانبول از گردشگرپذیرترین شهرهای جهان محسوب می شود و در سال ۲۰۱۰ به عنوان سومین شهر توریست پذیر جهان برگزیده شد.

تور استانبول از جمله تورهای خارجی است که در میان ایرانیان بسیار پر طرفدار و محبوب است. نه تنها در ایران بلکه در سایر نقاط جهان نیز گردشگران بسیاری مشتاق مسافرت به استانبول هستند.

مطمئناً دلیل این اشتیاق و استقبال وجود جاذبه های متنوع و وسیع در این شهر است که می تواند پاسخگوی همه ی سلیقه ها باشد. استانبول تنها شهری است که در هر دو قاره ی بزرگ آسیا و اروپا قرار گرفته است و تنگه ی دیدنی و زیبای بسفر و همچنین پل بسفر موجود در این منطقه دو قاره را به همدیگر وصل می‌کند.

اکثر گردشگران و مسافرانی که به استانبول سفر می کنند حتما از این منطقه بازدید می کنند.

شهر سنت و مدرنیته

می توان گفت که ترکیه شهری آمیخته با مدرنیته و سنت می باشد که این موضوع به طورکامل در جای جای شهر نمایان است. از دیگر مکانهای پربازدید در استانبول می توان به مسجد اباصوفیه اشاره کرد که یادگاری بکر و شگفت انگیز از معماری دوره ی عثمانی به شمار می آید.

از این بنا به عنوان اصلی ترین نماد عرفان در ترکیه یاد می کنند. اگر شیفته ی تاریخ و مکانهای تاریخی هستید، حتماً مشاهده ی کاخ توپکاپی در استانبول شما را شگفت زده و مشؤف خواهد کرد.

همانطورکه می دانید اکثریت مردم ترکیه و ازجمله استانبول دارای مذهب اسلام هستند،به همین دلیل مساجد زیادی به عنوان آثار تاریخی در این شهر پیدا می شود که مسجد آبی یا مسجد سلطان احمد از دیگر مساجد دیدنی و حیرت انگیز استانبول می باشد که دارای شش مناره است.

این شاهکار معماری نیز مربوط به دوره ی عثمانی است و به دستور سلطان احمد ساخته شده است که فاصله چندانی با مسجد اباصوفیه ندارد.
شهر استانبول همچنین بازارهای بزرگ و پر زرق و برق متعددی را در خود جای داده است که از جمله این بازارها می توان به بازار بزرگ استانبول اشاره کرد.

مطمئناً گشت و گذار در این بازار بزرگ می تواند جزء لذت‌بخش ترین قسمت سفر برای یک ایرانی به خصوص برای بانوان باشد. شما می توانید با گشتن در این بازار هر آنچه که نیاز دارید به آسانی تهیه کنید.

شاید این محتوا را نیز دوست داشته باشید

برج گالاتا، آب انبار باسیلیکای، موزه باستان شناسی استانبول به سبک نئو کلاسیک، کلیسای چورا، میدان هیپودروم یا میدان اسب دوانی، کاخ دلمه باغچه از جمله جاذبه های دیدنی و آثار تاریخی شهر استانبول محسوب می شوند که تماشای هر یک از آنها خالی از لطف نخواهد بود.

سفر به استانبول- سنت و مدرنیته
سفر به استانبول- سنت و مدرنیته

تورهای لحظه آخری استانبول

در ابتدا اشاره ای کوتاه به مفهوم تور لحظه آخری می کنیم. در بعضی از تورها پیش می آید که تمام ظرفیت تور ارائه شده پر نشده و تعدادی از صندلیهای آن خالی می ماند و این باعث می شود ضرر و زیان مالی به آژانس ارائه دهنده ی تور وارد شود.

بنابراین آژانسها برای جبران این ضررها و به عبارتی جلوگیری ازاین زیان، اقدام به فروش ظرفیتهای باقیمانده ی خود به قیمتی کمتر از قیمت واقعی تور می کنند. گاهی قیمت این تورها به ۵۰ درصد کاهش می یابد.

نباید اینگونه تصور شود که چون هزینه تمام شده ی این تورها برای مسافران کم است، احتمالا باید خدمات آن نیز پایین باشد. هرگز این تصور درست نبوده و نباید تورهای لحظه آخری را با تورهای ارزان یکسان در نظر گرفت.

تور لحظه آخری یک تور کاملاً مجهز و لوکس است و تمام خدمات آن هم سطح با تورهای استاندارد مجلل می باشد. تورهای لحظه آخری استانبول از استقبال بسیاری رو به رو هستند.

قیمت پایین، کیفیت خوب

دلیل این موضوع احتمالاً قیمت پایین و کیفیت خوب این تورها باشد. از دیگر ویژگی های تور لحظه آخری استانبول این است که شما خودتان می‌توانید هتل موردنظر خود را انتخاب کنید. این حسن فقط در تورهای لحظه آخری استانبول مشاهده می شود و شما می توانید با توجه به بودجه و علاقه ی خودتان هتل مورد نظرتان را برگزینید.

زمان مناسب برای تهیه تور لحظه آخری استانبول معمولاً زمانهایی است که میزان مسافرت کمتر بوده و تورها ظرفیت خالی زیادی پیدا می کنند. ایام شروع مدارس و امتحانات، روزهای سرد سال مانند فصل‌های اسفند و بهمن، بعد از تعطیلات نوروز، از جمله بهترین فرصت برای تهیه ی این تورها هستند.

اگر قصد خرید تورهای لحظه آخری استانبول را دارید باید ابتدا دقت داشته باشد که در دام پیامکها و ایمیلهای جعلی برخی سودجویان نیفتید. برای اینکه مطمئن شوید توری که تهیه می کنید کاملاً واقعی و مطمئن است، به آژانسهای معتبر مراجعه کنید و از آنها بخواهید در صورت وجود تور لحظه آخری شما را مطلع کنند.

در این صورت مطمئنا آژانس مربوطه شما را از زمان ارائه ی تور لحظه آخری خود با خبر خواهد کرد و شما با خیال آسوده می توانید اقدام به خرید تور لحظه آخری بفرمایید.

پیشنهاد ویژه تور لحظه آخری  استانبول زیما

در صورتی که مایل به خرید تور لحظه آخری سفر به استانبول باشید حتماً و مطمئناً مراجعه به سایت آژانس گردشگری شما را به بهترین نحو راهنمایی کرده و خرید عالی و رضایت بخشی را برای شما رقم خواهد زد.

تور لحظه آخری استانبول زیما سفر کیفیتی کم نظیر با قیمتهای مناسب و باورنکردنی (مناسب بودجه ی شما) به طورکامل آماده ارائه ی خدمت به شما عزیزان می باشد. این پیشنهاد ویژه را از دست ندهید و با مراجعه و خرید تور لحظه آخری استانبول از آژانس مشتری مدار و با سابقه ی زیما، خود را برای سفری به یادماندنی آماده کنید.

پس همین حالا چمدانها را ببنید و به تور لحظه آخری استانبول زیبا، با قیمت باورنکردنی و کیفیت عالی ملحق شوید. برای اطلاع از قیمت و همچنین زمان اعلام تورهای استانبول و سایز تورهای دیگر، در کانال تلگرامی زیما عضو شوید و یا با شماره تماس‌های موجود در سایت تماس بگیرید.

 

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

− 1 = 5