سرزمین هنر با همکاری فرهنگسرای رسانه برگزار می کند | نشست نقد و بررسی سریال هیات مدیره

مازیار میری، مهران رسام، علی خودسیانی، حدیث میرامینی و کمند امیر سلیمانی در این نشست حضور خواهند داشت

وبسایت HonarLand.ir و فصلنامه چند رسانه ای «سرزمین هنر» با همکاری «فرهنگسرای رسانه» نشست نقد و بررسی سریال هیئت مدیره را برگزار می کند

مجموعه ی فرهنگی «سرزمین هنر» دور جدید فعالیتهای خود را با برگزاری نشست نقد و بررسی سریال هیات مدیره در فرهنگسرای رسانه در بهار ۱۳۹۷ کلید می زند. در اولین سری از نشستهای نقد و بررسی سریالهای تلویزیونی قرار است سریال «هیئت مدیره» که فروردین و اردیبهشت امسال از شبکه ۵ سیما به روی آنتن رفته است با حضور عوامل سریال مورد نقد و بررسی قرار گیرد.

داستان سریال هیات مدیره

سریال هیات مدیره داستان زوج جوانی را روایت می کند که در صدد رفع مشکلات آپارتمان مسکونیشان بر می آیند. مجید که حسابدار یک شرکت است پس از کشف یک اختلاس بزرگ در شرکت به جای تشویق اخراج می شود و همزمان اسیر یک بنگاه دار کلاهبردار می شود که آپارتمانی را به او اجاره می دهد که مشکلات بسیاری دارد. میترا همسر مجید تصمیم می گیرد به هرشکلی که شده در برابر مشکلات مقاومت کند و وضعیت نابسامان آپارتمانشان را سر و سامان بدهد.

هیئت مدیره
هیئت مدیره

 

عوامل سریال مهمان سرزمین هنر و فرهنگسرای رسانه

«مازیار میری» کارگردان و «مهران رسام» تهیه کننده ی سریال به همراه «علی خودسیانی» نویسنده و «حدیث میرامینی» و «کمند امیر سلیمانی» بازیگران هیئت مدیره روز دوشنبه ۷ خرداد در فرهنگسرای رسانه حضور می یابند تا نقد سریال را از زبان منتقدان آن امید رنجبر و دکتر سید تقی کمالی بشنوند و به سؤالات خبرنگاران رسانه ها و مطبوعات فرهنگی هنری در نشست نقد و بررسی سریال هیات مدیره  پاسخ دهند.

اجرای این برنامه را همکار ما در وبسایت honarland.ir ، «کامران فلاحتی» به عهده خواهد داشت.

 

حضور اعضای گروه سرزمین هنر در شبکه های اجتماعی نیز در این جلسه به رشد و توسعه ی سواد رسانه ای می افزاید. علاقمندان می توانند برای شرکت در نشست نقد و بررسی سریال هیات مدیره می توانند ساعت ۱۷ روز دوشنبه ۷ خردادماه به «فرهنگسرای رسانه و شبکه‌های اجتماعی» واقع در تهران-خیابان پاسداران-خیابان گل نبی-خیابان ناطق نوری-نبش میدان قبا مراجعه کنند و یا جهت کسب اطلاعات بیشتر با شماره ۲۲۸۸۸۶۸۱ داخلی ۲۱۲ تماس بگیرند.

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

5 + 1 =