سارق روح در بوته ی نقد و بررسی سرزمین هنر

دوشنبه 22 مرداد فرهنگسرای رسانه و شبکه های اجتماعی

سومین نشست تخصصی نقد و بررسی سریالهای ایرانی با حضور تهیه کننده، نویسنده، کارگردان و بازیگران سریال «سارق روح» روز دوشنبه ۲۲ مرداد ماه در فرهنگسرای رسانه وشبکه های اجتماعی برگزار می شود.

سریال «سارق روح» را احمد معظمی بر اساس فیلمنامه ی نوشته ی هومان فاضل ساخته است. در این سریال که در ۲۰ قسمت از شبکه ۵ سیما تولید و پخش شد، دانیال حکیمی، محمود پاک نیت، علی رام نورایی،کمند امیر سلیمانی، ایرج نوذری و نگین معتضدی به ایفای نقش پرداخته اند.

داستان «سارق روح» درباره ی «نادر عابدی» استاد دانشگاه و بازنشسته وزارت اطلاعات است که نگاهش به پدیده‌های اجتماعی نگاه پژوهشی و علت و معلولی است به همین خاطر دوباره به محل کار خود بازمی‌گردد و بررسی برخی پرونده‌ها را می‌پذیرد که به فرقه های نوظهور مربوط است. در این میان تیمی از دانشجویان خودش وی را در این مأموریت‌ها همراهی می‌کند،و نگاه موشکافانه‌ای به پرونده‌ها دارند.

سارق روح
سارق روح

در نشست نقد و بررسی سریال سارق روح که روز دوشنبه ۲۲ مرادماه ۱۳۹۷ در فرهنگسرای رسانه و شبکه های اجتماعی برگزار می شود، «ابوالفضل صفری» تهیه کننده این سریال و «احمد معظمی» کارگردان به همراه «هومان فاصل» نویسنده و «علیرام نورایی» و «ایرج نوذری» و «نگین معتضدی» بازیگران سریال در جمع علاقمندان این سریال حاضر خواهند شد و به پرسشهای خبرنگاران پاسخ خواهند داد.

«حسین شاکری» عضو انجمن منتقدان سینما و تئاتر، به عنوان منتقد به بررسی این سریال خواهد پرداخت و عوامل  دست اندرکاران نیز به پرسشهای خبرنگاران پاسخ خواهند داد.

روابط عمومی «سرزمین هنر» اعلام کرد که حضور تمامی علاقمندان در این جلسه آزاد خواهد بود و سایر دوستداران این سریال می توانند از طریق صفحه اینستاگرام honarland در جریان این برنامه قرار گیرند

همچنین روابط عمومی فرهنگسرای رسانه و شبکه های اجتماعی از خبرنگاران و اصحاب رسانه برای شرکت در این نشست دعوت به عمل آورده است:

نشانی فرهنگسرا: تهران. خیابان پاسداران. خیابان گل نبی. خیابان ناطق نوری. نبش میدان قبا. فرهنگسرای رسانه و شبکه های اجتماعی

 

ممکن است شما دوست داشته باشید

نظرات بسته شده است.