رضا ایرانمنش در کماست،وزیر ارشاد،رییس سازمان سینمایی،رییس خانه سینما و سینماگران کجا هستند؟!

رضا ایرانمنش در کماست |  مردم از جامعه هنری و مدیران آن به واسطه جایگاهی که در اجتماع دارند انتظار بیشتری دارند، زیرا هرچه باشد خود را روشنفکر می دانند و تافته ای جدا بافته.اگر قرار باشد این افراد نیز مانند مردم کوچه و بازار رفتار کنند، چه فرقی با دیگران دارند؟ هرچند که مردم عادی در بسیاری از مسائل، از جمله کمک به همنوع از جامعه ی به اصطلاح فرهیخته پیشرو تر هستند.سعدی شاعر شیرین سخن شیرازی که نور به قبرش ببارد می سراید:
بنی آدم اعضای یکدیگرند که در آفرینش ز یک گوهرند
چو عضوی به درد آورد روزگار دگر عضوها را نماند قرار
تو کز محنت دیگران بی غمی نشاید که نامت نهند آدمی
این شاعر دنیادیده درست گفته است، اما آیا همه آدمیان به آن عمل کرده و می کنند؟
اغلب مردم عادی وقتی مشکل یا گرفتاری خاصی برای کسی پیش می آید سریع به کمکش می شتابند تا اگر از دست شان کاری بربیاید،بدون چشمداشت انجام دهند.اگر این مشکل بیماری و ناتوانی کسی باشد،حتما به عیادتش رفته و اگر کاری از دست شان برنیاید،حتما از بیمار دلجویی کرده و به او امید می دهند.
متاسفانه در بین برخی از کسانی که خود را هنرمند، فرهیخته و مدیر نامیده و سری از سرها جدا کرده اند،این گونه نیست.کمتر پیش می آید به کمک همکار خود رفته و گرفتاری اش را حل کنند.وقتی هم کسی از آنان بیمار شد،اگر موقعیت ، منفعت یا جنبه تبلیغی برای شان داشته باشد می روند،اگر هیچ کدام از این شرایط مهیا نبود از این کار صرف نظر می کنند!
رضا ایرانمنش بازیگر فیلم های سینمایی و سریال های تلویزیونی، مدت هاست که از بیماری ناشی از عوارض بمب های شیمیایی دوران دفاع مقدس رنج برده و می برد،اکنون نیز مدتی است در بستر بیماری، ناتوان افتاده است.شنیده شده که وی به کما فرو رفته که خدا کند این چنین نباشد.
در این مدت، آیا وزیر ارشاد، رییس سازمان سینمایی، رییس خانه سینما ، سینماگران و اهالی رسانه به عیادتش رفته اند تا از احوال بدش با خبر شوند؟ وقتی بازیگر یا سینماگری نام آشناتر باشد و بساط عکس و فیلم سلفی گرفتن نیز مهیا باشد، اغلب این افراد به دیدار وی در بیمارستان یا منزل می شتابند! چرا به دیدار امثال رضا ایرانمنش نرفته و نمی روند؟

شاید این محتوا را نیز دوست داشته باشید

اهالی رسانه که یک بیماری ساده برخی از بازیگران را بهانه قرار داده و مدام درباره این گونه افراد اخبار گوناگون و عکس های رنگارنگ در فضای مجازی و غیر مجازی انتشار می دهند ، چرا حتی یک خبر کوچک نیز درباره رضا ایرانمنش و هنرمندانی مانند او منتشر نکرده و نمی کنند؟!
توقع بی جایی نیست اگر خانواده این هنرمند و خودش از مسوولان، سینماگران و اهالی رسانه انتظار داشته باشند که به دیدن این بازیگر بیمار رفته و لااقل اگر کاری نمی کنند، برایش آرزوی سلامتی کرده و دستی از روی محبت به سر و صورتش بکشند.
آقای عباس صالحی و جناب حسین انتظامی،عیادت از هنرمندان و سینماگران بیمار،وظیفه عرفی،شرعی و انسانی شماست.باید انجام دهید،اگر خود را دوستدار هنر و هنرمند می دانید.نباید بین هنرمندان و سینماگران تبیض قائل شوید.بارها دیده شده به عیادت هنرمندان خاصی می روید،اما دیگر هنرمندان را به خاطر نام و آوازه کمتر،ندید گرفته و می گیرید،چرا؟!

نکند شما نیز مانند سیاسیون سیاست بازی که خود را چپی و راستی می خوانند و القا می کنند،هنرمندان را به خودی و غیر خودی تقسیم کرده اید؟!
خانواده این هنرمند بیمار یک سوال از همه دارند، رضا ایرانمش در کماست،وزیر ارشاد،رییس سازمان سینمایی،رییس خانه سینما ، سینماگران و اهالی رسانه کجا هستند؟!

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

+ 59 = 61