جشنواره تئاتر فجر در قاب رسانه های صوتی و تصویری | منتظر تی وی هنرلند باشید

TV HonarLand

رسانه های مختلف در تلاش هستند تا پوشش مناسبی از جشنواره تئاتر فجر به عنوان بزرگترین رخداد تئاتری کشور ارائه دهند. شبکه های مختلف صدا و سیمای جمهوری اسلامی ایران اخبار و فعالیت‌های سی و هفتمین جشنواره بین المللی تئاتر فجر را در قالب برنامه‌های زنده و تولیدی منعکس می کنند.
به گزارش روابط عمومی سی و هفتمین جشنواره بین المللی تئاتر فجر، با برگزاری جشنواره سی و هفتم تئاتر فجر شبکه های مختلف رادیویی و تلویزیونی انعکاس اخبار و اطلاعات و پوشش دادن فعالیت های این دوره از جشنواره را آغاز کرده اند.

پخش زنده از تئاتر شهر

در ایام سی و هفتمین جشنواره بین المللی تئاتر فجر، شبکه خبر و واحد مرکزی خبر به صورت زنده از مجموعه تئاتر شهر بخش های مختلف این رویداد تئاتری را پوشش می دهند. همچنین شبکه های دو، چهار، پنج و آموزش سیما نیز در قالب برنامه‌های تولیدی به انعکاس فعالیت‌های سی و هفتمین جشنواره بین المللی تئاتر فجر می پردازند.
برنامه های «عصر من» شبکه رادیویی جوان، «تماشاخانه فجر» شبکه رادیویی فرهنگ و «پرده آخر» شبکه رادیویی گفتگوی صدای جمهوری اسلامی ایران نیز به صورت زنده در ایام برگزاری سی و هفتمین جشنواره بین المللی تئاتر فجر به صورت زنده از مجموعه تئاتر شهر، اخبار و اطلاعات این رویداد را تحت پوشش خود قرار می دهند.
همچنین دیگر شبکه های رادیویی نظیر رادیو نمایش، رادیو تهران و رادیو اقتصاد نیز در قالب برنامه های زنده و تولیدی جشنواره سی و هفتم تئاتر فجر را همراهی می کنند.

شاید این محتوا را نیز دوست داشته باشید

TV HonarLand

تی وی هنرلند در کنار سایر شبکه های رادیویی و تلویزیونی تلاش می کند به عنوان نخستین تلویزیون اینترنتی آموزشی،کارآفرینی فرهنگی هنری ایران تصویر متفاوتی از زوایای مختلف برگزاری سی و هفتمین جشنواره تئاتر فجر به تصویر بکشد.همکاران پرتلاش تلویزیون اینترنتی TV HonarLand در حال ضبط گزارشهای متنوعی از سالنهای مختلف جشنواره تئاتر فجر هستند که به زودی محصولات تولیدی شان را تقدیمتان خواهیم کرد.

منتظر برنامه های جدید تی وی هنرلند از محل برگزاری سی و هفتمین جشنواره تئاتر فجر باشید.

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

9 + 1 =