تقدیر از منوچهر والی زاده | جشن ارمغان اردیبهشت ۹۸

 

سرزمین هنر در مراسم ارمغان اردیبهشت ۹۸ از زحمات منوچهر والی زاده تقدیر به عمل آورد.او از پیشکسوتان خوش صدای هنر دوبله ایران است که به دلیل طراوت و آهنگ دلنشین صدایش اغلب به جای کاراکترهای جوان حرف می‌زند.

آثار گویندگی:

شخصیت “جیم وست“با بازی “رابرت کنراد”در سریال تلوزیونی “وست زبل و زرنگ“، با صدای او، به محبوبیت زیادی در ایران دست یافت. گویندگی به جای باسیل رتبون در مجموعه فیلم‌های شرلوک هلمز، رابرت دنیرو (جوانی ویتو کورلئونه) در فیلم پدر خوانده ۲، جان میلز (پیپ) در فیلم آرزوهای بزرگ و کیانا ریوز در سه‌گانه ماتریکس و همین‌طور گویندگی در سریال فرار از زندان به جای شخصیت مایکل اسکافیلد و کارتون لوک خوش شانس به جای شخصیت لوک، از زمره آثار بیاد ماندنی وی هستند.

رادیو:

همکاری با برنامه صبح جمعه با شما

گویندهٔ بخش صبحگاهی یکشنبه‌ها و سه شنبه‌های رادیو پیام به تهیه کنندگی مرتضی اسدامرجی

وی در وبله کارتن و صدا پیشگی در فیلم های سینمایی هم پرونده بسیار درخشان و به یاد ماندنی دارند،

وی همچنین یک مسابقه تلویزیونی از شبکه ۳  به نام”جادوی صدا” را داوری کرده است ،که در آن شرکت کنندگان در زمینه دوبله باهم رقابت می کردند.

از جمله دیگر پیشکسوتان منوچهر والی زاده بودند که در حوزه گویندگی با برنامه ایی به نام روزهای سه شنبه صبح هم اکنون، و دوبله مهارت خاصی داشتند و با صداشون در خاطره ها ثبت شدند به سن رفتند تا صحبتی داشته باشند.

این چنین سخنان خود را آغاز کردند:

سلام و عرض ادب خدمت همه شما عزیزان خوبان با معرفتان که تا الان نشستید .

سالگرد رادیو بر همه شما مبارک باشد به خصوص بزرگ ترها  که همه سلامت باشند.وی افزود که سالگرد نولدش با سالگرد رتدیو یکی هست و با گفتن این جمله صدای تشویق حضار بلند شد.

و در ادامه اعتقاد داشتند با وحود اینکه در این عرصه مو سفید کردند و در حال حاضر ۲۰سال هست که برنامه صبجای سه شنبه را اجرا میکنند و در کل ۵۰ سال هست که در خدمت رادیو و اهل رادیو هست اما جلوی بزرکان و پیشکسوتان که قرار میگیرد هیجان زده میشود و هیج کاریش هم نمیتوان کرد.

و در آخر ازجناب  دباغ بسیار سپاس گذاری کردند و با متواضعی خود را حقیر خطاب کردند برای این دعوت .

 

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

41 + = 44