ترور خاموش سعید راد در تلویزیون

ترورخاموش سعید راد در تلویزیون |  قرار است بعد از پایان سریال ضعیف و آشفته “بوی باران” ساخته “محمودمعظمی” از یک معظمی دیگر به نام “احمد” سریال “ترور خاموش” با بازی “سعیدراد” و عده ای از بازیگران شناخته شده، از شبکه یک سیما پخش شود.

از همین رو چندروزی است که تیزرهای ترور خاموش از تلویزیون پخش می شود.

نکته عجیب آنکه، در این تیزرها، از برخی بازیگران اصلی سریال، منهای سعید راد، چندین  نما و درچندین ثانیه، پخش می شود. اما در آن ها، سهم سعیدراد، بازیگرمطرح سینمای قبل و پس از انقلاب، تنها یک نما و یک ثانیه است!

آیا سعید راد هم مانند بعضی چهره های سینمایی و تلویزیونی، در سیمای آقایان ممنوع التصویر است. اگرچنین است چرا به او اجازه بازی در ترور خاموش را داده اند و چرا در تیزرها، فقط در تک نمایی در لابلای انبوه نماهای دیگران، سریع، با احتیاط و گذرا، او رانشان می دهند؟

شاید این محتوا را نیز دوست داشته باشید

آیا این بازی ساده لوحانه تلویزیون، نتیجه دگم اندیشی و سانسور سلیقه ای صدا و سیمای نابسامان است، یا دستوری جدید برای تخریب و ترور خاموش هنرمندانی مانند سعید راد در سیمای انحصاری و اسپانسری کشور صادر شده است؟!

شایدهم مدیران کارشناس سیما! چیزها و اسرار مگویی درباره” سعیدراد” ها می دانند که مردم نمی دانند!

اگر این گونه است، چرا این رسانه که در تبلیغات، عنوان ملی را یدک می کشد،عملکردملی و مردمی ندارد و برای جامعه، روشنگری نمی کند؟

به نظرمی رسد، واقعیت، همان سنت غلط تحمیل نظر و سلیقه و رفتارهای غیرتخصصی و انحرافی برخی مدیران فامیلی تلویزیون است،  و گر نه معنا ندارد که یک بازیگر معروف ،در یک سریال تلویزیونی بازی کند، اما در تیزر تلویزیونی همان سریال سانسور شود!

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

+ 69 = 71