بنیاد فارابی، برای گذراندن طرح «کاد» مدیر می پذیرد!

بنیاد فارابی، برای گذراندن طرح «کاد» مدیر می پذیرد!|سرزمین هنر|سیدرضا اورنگ|سینما

هیچ گاه با جوانگرایی مخالف نبوده و نخواهیم بود.هر جا هم که لازم بوده این مهم را فریاد زده ایم،اما جوانانی کاربلد که از عهده کار برآیند،نه کسانی که فقط محاسن مشکی دارند و کاری از دست شان ساخته نیست.

اگر توان فردی با تجربه و یک جوان با هم مساوی بود،باز اولویت با نسل جدید است،اما وقتی توانایی ریش سپیدان بیشتر است،سیاه ریشان باید کنارشان تجربه وافی و کافی کسب کنند تا بعدها بتوانند از عهده کار برآیند.

بنیاد فارابی،مهم ترین زیرمجموعه سازمان سینمایی است که بودجه سنگین فیلمسازی در آنجا دست به دست به دست می شود،بنابراین نمی توان زمام مدیریت این نهاد مهم و مدیران ریز و درشت اش را به دست هرکسی داد.

مدتی است بنیاد فارابی به مدرسه ای شبیه شده که طرح «کاد» سابق در آن راه اندازی شده و مدیران تازه وارد و ناوارد به کار، گویا برای گذراندن دوره این طرح و پروژه آزمون و خطا به استخدام درآمده و می آیند!

نهادی چنین مهم که بودجه ای سنگین در حساب بانکی اش همیشه موجود است،جای جولان مدیران کارنابلد و تمرین آزمون و خطا نیست،زیرا دود آن مستقیم به چشم ملت رفته و بیت المال اش تهی می شود.

مدیران کاربلد باید عنان کار را در دست گیرند،نه دوستان و آشنایان کارنابلد!

با وجود افراد با تجربه و کاربلدی که در بنیاد فارابی مشغول به کار هستند و سابقه خوبی نیز دارند،چرا باید مدیر از خارج وارد این نهاد مهم کنند؟

افراد کارکرده و آشنا به امور بهتر می توانند کارها را به سرانجام برسانند و از بیت المال مردم حفاظت کنند یا دوستان و آشنایان کارنکرده و ناآشنا به امور؟!

 

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

− 2 = 2