برجسته کردن سوژه ها در عکاسی پرتره

آکادمی آنلاین سرزمین هنر

۱۰ترفند برای تصویربرداری:

مجموعه ی چند رسانه ای سرزمین هنر با استفاده از بهترین مدرسان هنر و رسانه خدمات آموزش مجازی هنر و رسانه را به مجموعه ی فعالیتهای خود افزوده است. ویدئویی که مشاهده می‌کنید از جمله ویدئوهایی است که برای آموزش عکاسی در آکادمی‌آنلاین سرزمین هنر به علاقمندان تقدیم شده است.

برای دیدن فیلم کامل و شرکت در دوره‌های آموزشی آنلاین سرزمین هنر به آدرس academyhonarland.ir مراجعه

همیشه دوست داشتید بدون نیاز به صرف هزینه زیاد برای تجهیزات، عکس های جالب بگیرید؟ به احتمال زیاد در حال حاضر برخی وسایل خانگی معمولی دارید که می توانند به عکس های شما یک نور پردازی خلاقانه بدهند و آن ها را جالب کنند! نکات آموزشی و ترفند های نورپردازی خلاقانه با استفاده از چیزهایی که در حال حاضر در خانه خود دارید را بخوانید و امتحان کنید. همچنین یک کفگیر، سی دی و طلق رنگی دم دست داشته باشید و گوشی موبایل تان را شارژ کنید که در آموزش عکاسی امروز به چراغ قوه اش و این وسایل برای نورپردازی احتیاج خواهیم داشت.

آموزش ترفند نورپردازی از پشت عکاسی برای مبتدیان:

آیا تا به حال متوجه شده اید که در پرتره های حرفه ای سوژه چقدر برجسته است و جلب توجه می کند؟ در مورد خطوط و نقوش بطری ها و اجناس شیشه ای در عکاسی تبلیغاتی چطور؟

آیا تعجب می کنید که آنها چطور این کار را انجام می دهند؟ شما با نورپردازی از پشت (Backlighting) می توانید به این جلوه ها و بسیاری جلوه های دیگر در عکاسی خود دست یابید. در ادامه این آموزش عکاسی با ما همراه شوید تا یاد بگیرید که نورپردازی از پشت چیست و چگونه خودتان می توانید آن را انجام دهید.

دیگر ترفندها که می تواند عکس شما را بسیار خاص کند:

  •  ترفند نورپردازی از پشت عکاسی برای مبتدیان
  • ترفند عکاسی خم کردن رفلکتور
  • ترفند عکاسی پرتره با صفحه نمایش گوشی موبایل

فیلمهای آموزشی ما را در آکادمی سرزمین هنر و تی وی هنرلند ببینید و در دوره های آموزش مجازی هنر و رسانه در academyhonarland.ir شرکت کنید.

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

95 − = 85