انتصاب دبیر هشتمین جشنواره «فیلم شهر»/جشنواره ای که هیچ دستاوردی نداشته است!

رییس سازمان فرهنگی و هنری شهرداری تهران طی حکمی مجید اکبرشاهی مدیرعامل موسسه تصویر شهر را به‌عنوان دبیر هشتمین جشنواره فیلم شهر منصوب کرد.

انتصاب دبیر هشتمین جشنواره «فیلم شهر»/جشنواره ای که هیچ دستاوردی نداشته است!|سرزمین هنر|سینما

به گزارش ستاد خبری هشتمین جشنواره بین‌المللی فیلم شهر، حجت‌الاسلام میثم امرودی رییس سازمان فرهنگی و هنری شهرداری تهران در حکمی مجید اکبرشاهی مدیرعامل موسسه تصویر شهر را به عنوان دبیر هشتمین جشنواره فیلم شهر منصوب کرد.

متن این حکم به این شرح است:

«نظر به شایستگی، تعهد و شناخت جنابعالی در حوزه مدیریت فرهنگی و رسانه‌ای به موجب این حکم به عنوان دبیر هشتمین جشنواره بین‌المللی فیلم شهر (تهران) منصوب می‌شوید.

جشنواره بین‌المللی فیلم شهر (تهران) به عنوان مهم‌ترین رویداد سینمایی مدیریت شهری پس از برگزاری هفت دوره موفقیت‌آمیز و شناسایی و معرفی آثار و هنرمندان ممتاز، جا دارد تا در این دوره ضمن بازنگری و توسعه، هم در زمینه اجرا و هم در مأموریت‌های کلان شهری به یاری مدیریت شهری آمده و با برنامه‌ریزی، هدایت و جذب مشارکت و منابع به نفع هنرمندان و سینماگران تلاش نماید تا شروعی باشد برای تولید آثار فاخر با شعار «اشاعه حقوق و اخلاق شهروندی» با هدف تبدیل «کلان شهر تهران به الگویی برای جهان اسلام.

امید است با همکاری مجدانه اعضای محترم شورای سیاستگذاری و ترسیم نقشه راهی دقیق برای بهره بردن از تمام ظرفیت‌های موجود در کنار استقبال هنرمندان و هنردوستان در ایفای این مهم موفق و موید باشید.»

شاید این محتوا را نیز دوست داشته باشید

مجید اکبرشاهی در کارنامه کاری خود مسوولیت‌های مختلف فرهنگی- رسانه‌ای از جمله: مدیریت گروه فیلم و سریال مرکز سیما فیلم، مدیریت گروه اجتماعی شبکه پنج سیما، مدیریت گروه مستند شبکه افق، مدیریت تولید موسسه تصویر شهر، معاونت تولید انجمن سینمای جوانان ایران و….. را برعهده داشته است و همچنین فعالیت‌های موثری در زمینه تولید آثار نمایشی و مستند در کشور و برخی از کشورهای همسایه را نیز دارد.

موسسه تصویر شهر- سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران، هشتمین جشنواره‌ بین‌المللی فیلم شهر را با رویکرد ترویج سبک زندگی ایرانی و اسلامی با توجه به هویت دینی در تابستان سال ۱۴۰۱ در تهران برگزار می‌کند.

سرزمین هنر:هفت دوره از جشنواره فیلم شهر تاکنون برگزار شده،اما جز هدر دادن بیت المال مردم،هیچ دستاوردی برای مردم و کلانشهر تهران نداشته و نخواهد داشت،زیرا با تعجیل و برای «شو»های تبلیغاتی راه اندازی شده است.

هرچند این جشنواره اهدافی را به صورت شعاری اعلان و اعلام می کند،اما هیچ گاه نتوانسته حتی به یکی از این شعارها عمل کند!

این جشنواره نوظهور همواره فقط برای عده ای سلبریتی خودخوانده منفعت مادی داشته و سینماگران اصیل و مردم همیشه دست شان خالی مانده است.

علی رغم ناکامی این جشنواره برای احقاق شعارهای اش،باز اصرار دارند تا آن را برگزار کنند،اما نمی گویند چرا و برای چه؟

این جشنواره نیز مانند جشنواره فیلم فجر و اکثر جشنواره های ریز و درشت،تبدیل به یک کار اداری روتین شده و دستاوردی نداشته و نخواهد داشت، جز دادن بیلان کاری به بالا دستی ها.

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

50 − 48 =