فصلنامه سرزمین هنر منتشر شد

پس از ماهها تلاش جمعی از هنرمندان و اساتید حوزه ارتباطات سرانجام فصلنامه سرزمین هنر پابه عرصه مطبوعات کشور گذاشت.

صبح امروز دوشنبه ۲۶ مهر ماه ۱۳۹۵ نخستین شماره فصلنامه «سرزمین هنر» در کیوسکهای مطبوعاتی تهران و شهرستانها در دسترس علاقمندان قرار گرفت. شورای سیاستگذاری این فصلنامه را آقایان علیرضا چابکرو ،دکتر حسن خجسته، دکتر سیدوحید عقیلی ،دکتر علی گرانمایه پور و سرکارخانم ماهداد توکلی تشکیل می دهند. همچنین شورای سردبیری این فصلنامه را آقایان سید احمد نادمی ، نادر برهانی مرند، حمیدرضا پورعلی محمد و سید علی حمیدی بر عهده دارند.

علیرضا دباغ مدیرمسؤل و سردبیر «سرزمین هنر» در سرمقاله شماره اول این فصلنامه نوشته است:

در هزاره جدید به یمن تحولات حوزه ارتباطات، «هنر» بیش از هر زمان دیگر در کانون توجه انسان‌ها قرار گرفته‌است. هر ملتی داشته‌های هنری خود را با استفاده از ابزارهای ارتباطی و رسانه‌های مختلف در معرض دید و شنید دیگران قرار می‌دهد.

فصلنامه «سرزمین هنر» تلاش می‌کند به‌عنوان نخستین فصلنامه چندرسانه‌ای در حوزه فرهنگ، ادب و هنر با رویکردی تحلیلی و انتقادی، به رویدادها و آثار فرهنگی، هنری، ادبی و رسانه‌ای نگاهی ژورنالیستی داشته باشد. بر این عقیده‌ایم که نقد و تحلیل، حلقه‌هایی از زنجیره تولید محصولات فرهنگی، ادبی و هنری است که به رشد و تعالی آثار هنرمندان، ادیبان و برنامه‌سازان رادیو و تلویزیون می‌انجامد.

اتصال هم‌زمان به وب‌سایت honrland.ir و استفاده از امکاناتی نظیر واقعیت افزوده و بهره‌مندی از ظرفیت‌هایی نظیر پادکست و ویدیو، این فصلنامه را در همه اوقات شبانه‌روز در دسترس پژوهشگران، منتقدان، تحلیلگران و علاقه‌مندان به مسائل فرهنگی قرار می‌دهد. امیدواریم این‌همه منجر به حرکتی نو و پویا در عرصه فعالیت‌های فرهنگی، ادبی و هنری شود، به تعاملی همه‌جانبه با تمام علاقه‌مندان این حوزه بینجامد و به گسترش فرهنگ نقادی، تحلیل و پژوهشگری کمک کند.

اینجا گذر شما، اهالی «سرزمین هنر» است.

ممکن است شما دوست داشته باشید
2 نظرات
  1. ناشناس می گوید

    سلام من عکاس روز سه شنبه سرکارخانم عاطفی بودم عکسا رو میخوام بفرستم

    1. hamed mahmoodi می گوید

      هنرلند: با سلام لطفا عکسها را به نشانی الکترونیکی info@honarland.ir ارسال و در صورت بالا بودن حجم آن با شماره تلفن۰۲۱۲۲۲۲۰۱۳۹ تماس حاصل فرمائید.با تشکر

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

+ 11 = 19