ارمغان اردیبهشت | جشن هفتاد و نهمین سالگرد تولد رادیو در ایران برگزارمی شود

اختصاصی سرزمین هنر

با تبریک فرارسیدن سال نو و اعیاد شعبانیه مجموعه فرهنگی هنری «سرزمین هنر» با افتخار به اطلاع می رساند مطابق روال سالهای اخیر به مناسبت چهارم اردیبهشت، سالروز تولد رادیو در ایران ، درصدد برپایی جشن «ارمغان اردیبهشت» می باشد.

سابقه برگزاری ارمغان اردیبهشت

این جشن به همت جمعی از دوستداران رادیو در مؤسسه فرهنگی پژوهندگان امید سرزمین هنر برنامه ریزی و اجرا می شود و تلاش دارد که در فضایی غیر اداری و صمیمی فضای شاد و با نشاطی را برای خانواده بزرگ رادیو و مخاطبان آن فراهم و در آن از جمعی از پیشکسوتان و کارکنان مؤثر رادیو که به نحوی آثار و اقداماتشان خارج از جشنواره ،شایسته تقدیر بوده است تجلیل شود.

دومین جشن ارمغان اردیبهشت -گروه هیوا
اجرای موسیقی شیرازی گروه هیوا
شاید این محتوا را نیز دوست داشته باشید

حضور گرم هنرمندان و هنردوستان درجشن «ارمغان اردیبهشت» سال گذشته که در فرهنگسرای ارسباران برگزارشد شور و نشاط زیادی در جمع کارکنان و دوستداران رسانه رادیو و برگزارکنندگان این مراسم به پا کرد و امید است امسال نیز چنین شود، با این حال امسال این جشن با برگزاری جشنواره رادیو نیز همزمان شده است.

علیرضا دباغ مدیر مسؤل این مؤسسه به عنوان برگزار کننده جشن ارمغان اردیبهشت اعلام کرد:

از سویی خوشحالیم که جشنواره بین المللی رادیو پس از سالها احیا و در همین ایام برگزار خواهد شد؛ با این حال دغدغه ی ما این است که همزمانی دو مراسم بزرگ که جامعه ی هدفشان تاحدود زیادی با هم تقارن دارند ، حضور علاقمندان را تحت الشعاع قراردهد.

این موضوع درمذاکره ای با معاون محترم صدای جمهوری اسلامی ایران آقای دکتر شاه آبادی  مطرح شده است با توجه به حسن اعتماد طرفین و اهمیت برپایی باشکوه «جشنواره رادیو» و درعین حال جشن سالانه «ارمغان اردیبهشت»، قرار بر این شد که «جشن ارمغان اردیبهشت» به صورت مشترک دو روز پس از اختتامیه جشنواره یعنی  در روز جمعه ۶ اردیبهشت ماه برگزار شود .
با هماهنگی به عمل آمده با سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران ، قرار است جشن تولد هفتاد و نهمین سالگرد تولد رادیو در ایران در عصر روز جمعه ششم اردیبهشت ماه ۱۳۹۸ در فرهنگسرای ارسباران برگزار شود.

جزییات بیشتر این جشن متعاقباً اعلام خواهد شد.

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

92 − = 85