اختصاصی هنرلند: تصمیم کلیدی تلویزیون ،نودامشب پخش می شود؟

یک هفته بعد از جنجال رسانه ای درباره پخش نشدن مصاحبه وزیرامورخارجه با برنامه نود، خبرنگار هنرلند کسب اطلاع کرد که این برنامه امشب پخش خواهد شد.

بعد اتفاقات هفته گذشته، تقریبا همه موضع گیری و اظهار نظر کردند جز خود عادل فردوسی پور مجری و تهیه کننده این برنامه پرطرفدار ورزشی.

لابلای همه تماسهایی که مجری جوان و قدیمی صداوسیما بی پاسخ گذاشت، یک منبع موثق موفق شد یک گفتگوی کوتاه با فردوسی پور داشته باشد

متن پیاده شده این مکالمه کوتاه را بخوانید::

– آقای فردوسی پور سلام چرا موضوع مصاحبه با آقای ظریف را به مسؤلان اطلاع نداده بودید؟ 

فردوسی پور: سلام برای مدیر گروه پیامک فرستادم

شاید این محتوا را نیز دوست داشته باشید

– واکنش مدیر گروه چه بود ؟ موافقت کرد یا مخالفت؟ اصلا جواب پیامک را داد ؟

فردوسی پور: اجازه بدید بیشتر از این صحبت نکنیم. این ملاحظه سازمان است

در خلال همه رویدادها و حاشیه ها شایعه ای هم در فضای مجازی پیچید که ادعا می کرد آقای فردوسی پور از ادامه کار برنامه نود منصرف شده و دیگر در قاب تلویزیون با عنوان مجری این برنامه هم حاضر نخواهد شد.

این درحالی است که یک منبع موثق به خبرنگار هنرلند گفت: برنامه امشب نود بدون هیچ مشکلی روی آنتن شبکه سه سیما خواهد رفت.

وی افزود از نظر شبکه سه سیما مشکلی برای پخش برنامه نود وجود ندارد و امشب این برنامه طبق معمول پخش خواهد شد .همچنین درباره  پخش مصاحبه وزیر امورخارجه با برنامه نود هم ظاهرا مشکل حل شده و احتمالا به زودی پخش خواهد شد.

به این ترتیب به نظر می رسد عادل فردوسی پور و  مسؤلان صداوسیما تصمیم عاقلانه ای گرفته اند و با وجود رسانه های رقیب به خصوص فضای مجازی جلوی تکرار ماجراهائی که به تعطیلی برنامه های موفقی مانند شب شیشه ای انجامید را گرفته اند.امشب با پخش نود، همه چیز روشن می شود چرا که عادل به مردم دروغ نخواهد گفت.

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

21 − 13 =