دوستت دارم مادر، دوستت دارم پدر | پویش تلویزیونی تکریم والدین

 شبکه ۵ سیما در تماس با «سرزمین هنر» ما را نیز به پویش تلویزیونی تکریم والدین دعوت کرد. امیدواریم ایام شاد و بهاری پیش رو زمینه ی مناسبی برای پیوند نسل جوان ایران با نسل قدیم باشد و تلاشهای رسانه های جمعی در این زمینه مؤثر باشد.

فصل جدید برنامه” دوستت دارم مادر، دوستت دارم پدر ” در آستانه میلاد حضرت فاطمه زهرا ( س) از سه شنبه ۱۵ اسفندماه ساعت ۲۲ بر روی آنتن شبکه پنج سیما رفته است.

به گزارش روابط عمومی این شبکه ، این برنامه به مناسبت میلاد با سعادت حضرت زهرا (س) و روز مادر تا میلاد حضرت علی(ع) و روز پدر هر شب ساعت ۲۲ با تهیه کنندگی واجرای سید کاظم احمدزاده روی آنتن شبکه پنج می رود . ترویج فرهنگ دست بوسی پدر و مادر از اهداف دوره جدید این برنامه است.

سید کاظم احمد زاده تهیه کننده و مجری برنامه تولیدی ” دوستت دارم مادر ، دوستت دارم پدر ” گفت:

این برنامه سومین دوره از تولید برنامه ” دوستت دارم مادر ، دوستت دارم پدر ” است که پخش آن از ۱۵ اسفندماه شروع و تا ۱۵ فروردین ماه ۹۷ ادامه خواهد داشت. دراین دوره سعی ما بر این بود که حس مادری، زیبایی و قداست مادران و پدران سرزمین مان را از زوایای مختلف نشان دهیم.

وی ادامه داد:

برنامه ” دوستت دارم مادر، دوستت دارم پدر ” این بار به سراغ مردم و قشرهای مختلف جامعه اعم از دانش آموزان، دانشجویان، سربازان، آتش نشان و…. رفته و با آنها پیرامون مقام والای مادر و پدر گفتگو کردیم. گزارش مردمی، شعر و دکلمه و…. از بخش های مختلف این برنامه ۳۰ قسمتی است.

تهیه کننده برنامه تولیدی ” دوستت دارم مادر، دوستت دارم پدر ” با اشاره به موضوع این برنامه تاکید کرد:

در این برنامه که محوریت آن احترام و دست بوسی به مقام والای مادر و پدر است، تلاش کردیم که به موضوع مادران فراموش شده، مادران منتظر، مادران و پدران مسئولیت پذیر، والدین با مشاغل سخت و.. در جمع خانواده ها بپردازیم.

برنامه ” دوستت دارم مادر، دوستت دارم پدر ” کاری از گروه اجتماعی شبکه پنج سیما، سه شنبه ۱۵ اسفند ماه شروع و تا ۱۵ فروردین ۹۷ ادامه خواهد داشت . این برنامه هر شب ساعت ۲۲ بر روی آنتن شبکه پنج سیما می رود.

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

57 − = 50