و طرحی نو در اندازیم | هنرلند در سال نو، نو می شود

در آستانه ی سومین سال فعالیت وبسایت  سرزمین هنر (HONARLAND.IR) خوشحالیم که می توانیم سالی نو را با اهالی سرزمین هنر تجربه کنیم. مفتخریم که در دو سال گذشته همراهیتان را از ما دریغ نکردید و با ما به سرزمین هنر قدم می گذارید.

 

در این واپسین روزهای زمستان و به پیشواز بهار سر آن داریم تا با شما سخنی برآمده از دل بگوییم ، نه درد دل نه شِکوِه و شکایت بلکه حدیث نفس به محضر دوستانِ جان. به قول خواجه اهل راز :

 

حدیث دوست نگویم مگر به حضرت دوست              که آشنا سخن آشنا نگه دارد

 

شاید این محتوا را نیز دوست داشته باشید

مجموعه چندرسانه ای «سرزمین هنر» در سال ۱۳۹۶ سال سختی را از لحاظ اقتصادی پشت سر گذاشت. دوستان شما در این مؤسسه فرهنگی هنری مانند سایر اقشار جامعه از کارگر وکشاورز گرفته تا کارمند و معلم ، تحت تأثیر بحرانهای ناشی از اقتصاد ناپایدار کشور متحمل خسارات مالی فراوانی شدند که ما را تا مرز تعطیلی پیش برد.

در بخش مکتوب، این مجموعه چند رسانه ای  به دلیل گران شدن کاغذ نتوانست شماره پاییز و زمستان ۹۶ را در موعد مقرر منتشر نماید، در بخش تبلیغات به دلیل وجود شبکه های مافیایی درعرصه تبلیغات میدانی و مجازی نیز نتوانستیم تبلیغات مناسبی جذب نماییم، از همه زجرآورتر این است که باید در عرصه فعالیتهای فرهنگی و هنری با مؤسسه ها و شرکتهای رقابت کنیم که به نام خصوصی اما با امکانات دولتی فعالیت می نمایند.فعالان فضای مجازی و کارآفرینان کشور به خوبی می دانند که  نهادهایی که برخی به طنز و برخی به خشم آنها را خصولتی می نامند ، راه نفس را بر فعالیتهای بخش خصوصی بسته اند اما با این وجود ما که به سختی خو کرده ایم تصمیم گرفتیم سال ۱۳۹۷ را با توکل به خدا و اراده ی هنرمندان مستقل ایرانی سرپا نگه داریم.

برای ایستادن در این فضا و ماندن در این عرصه ی فرهنگی ،طرحی نو درانداخته ایم که امیدواریم با حمایت شما اهالی فرهنگ، ادب و هنر به بار بنشیند. گامهایی جهت راه اندازی فروشگاه مجازی هنرلند، و آموزش مجازی و اولویت بخش دیجیتال بر بخش مکتوب از جمله تمهیداتی است که اندیشیده ایم . صادقانه گفتیم و خاضعانه دست یاری به سویتان دراز کرده ایم تا با حمایت خود از این مجموعه ی غیر دولتی و معرفی ما به دوستان و آشنایان و اهالی فرهنگ و ادب و هنر در این مسیر حامی مان باشید. همراهی با ما در کانالهای تلگرام و اینستاگرام هنرلند نیز می تواند پشتوانه ی خوبی برای ما باشد.

در آخرین ساعات سال ۱۳۹۶ بهترین دعاها و آرزوهایمان را بدرقه ی شما اهالی سرزمین هنر می نماییم. بیایید در این ایام فرخنده ی بهار برای سرافرازی میهنمان دعا کنیم و در سال ۱۳۹۷ به یکدیگر کمک کنیم.

ممکن است شما دوست داشته باشید
2 نظرات
  1. حسین میراسدی می گوید

    سلام من هر از گاهی به سایت شما سر میزدم اما ظاهر بسیار شلوغ و پراکنده ای داشت و انچنان دلچسب نبود . امروز بعد از یک هفته به سایتتان امدم و باید بهتون تبریک بگم، یک طراحی زیبا و مرتب که اصلا با نسخه قبلی قابل قیاس نیست و بسیار عالی شده

    با امید موفقیت، ممنون

    1. علیرضا دباغ می گوید

      جناب اقای میر اسدی از اینکه تلاش همکاران ما موجب خرسندی شما را فراهم آورده است از خداوند منان شاکریم و اوقات و ایام خوشی را برایتان آرزومندیم.
      سردبیر

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

94 − 92 =