جشنواره فیلم فجر روشن ، تئاتر فجر خاموش

سی و پنجمین جشنواره تئاتر فجر در حالی آخرین روزهای خود را سپری می کند که موتور جشنواره فجر با قدرت روشن شده است. آئین افتتاحیه سی و پنجمین جشنواره فیلم فجر امشب در برج میلاد برگزار شد و این یعنی جشنواره تئاتر فجر باید زودتر به پایان برسد.

چند سالی است که جشنواره های هنر فجر در زمان بندی مشخصی به نحوی آغاز می شود که پایان یکی ، آغاز جشنواره دیگر است. امسال با پایان گرفتن جشنواره موسیقی فجر ، جشنواره تئاتر آغاز به کار کرد و اکنون که جشنواره تئاتر فجر رو به پایان است ، جشنواره فیلم فجر آغاز به کار کرده است.

مشاهدات خبرنگار ما از تئاتر شهر و چند سالن دیگر که محل برگزاری اجراهای تئاترفجر بود نشان می دهد به جز معدودی از اجراها، استقبال درخور توجهی از جشنواره تئاتر فجر به عمل نیامده است .در فضای مجازی هم اگر سایت رسمی جشنواره تئاتر فجر را که   مسؤلیت رسمی اطلاع رسانی در زمینه اخبار جشنواره را برعهده دارد مستثنی کنیم رویدادهای این جشنواره کمترین انعکاس در فضای مجازی را داشته است.این درحالی است که با گسترش فعالیت وبسایتها وشبکه های اجتماعی فرصت مناسبی برای انعکاس بهینه فعالیتهای این جشنواره وجود داشت که متأسفانه راهکارهای عملی برای استفاده بهینه از آن در میان ستاد اجرائی این جشنواره به چشم نمی خورد. ازجمله آن مشخص نبودن  راههای ارتباطی وبسایتهای فرهنگی هنری  غیر دولتی و غیر وابسته به ارگانهای رسمی با جشنواره است که اگر این تعامل وجود داشت می توانست در فضا سازی رسانه ای مؤثر باشند.

شاید این محتوا را نیز دوست داشته باشید

 به هرحال فتیله سی و پنجمین جشنواره تئاتر فجر یکی دو شب دیگر خاموش می شود اما امیدواریم نور امید در دل هنرمندان تئاتر همواره روشن بماند.

 

 

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

− 2 = 2