بزرگداشت زنده یاد کورش اسدی در خانه اندیشمندان علوم انسانی

امروز ، هشتم تیر ماه ، مراسم بزرگداشتی برای کورش اسدی، نویسنده ای که دوم تیر ماه از بین ما رفت ، در خانه اندیشمندان علوم انسانی برگزار شد.

در این مراسم ، خانواده زنده یاد اسدی ، و جمعی از نویسندگان و شعرا و اهالی ادبیات ایران ، در سالن خانه اندیشمدانن علوم انسانی دور هم جمع شدند.

در ابتدای مراسم ، خواهر کورش اسدی ، دختر او شهرزاد، و برادرش سیاوش، در سوگ او داستان خواندند از او گفتند. در ادامه نویسندگانی چون آقایان چهلتن، حسن میر عابدینی، فرهاد کشوری، محمد رضاصفدری، غلامرضا رضایی، حیاتقلی فرخمنش، امیر رضا بیگدلی ، و ابراهیم دم شناس و خانم فریبا وفی، به یاد کورش اسدی پشت تریبون رفتند و از او یاد کردند و هر یک نوشته ای به قلم خویش در مورد او خواندند. نویسندگانی که برایشان مقدور نبود در جلسه شرکت کنند هم پیام خود را به صورت صوتی یا نوشته ارسال کردند.

بعد از پذیرایی و در بخش دوم مراسم، در ابتدا فیلمی با تدوین آقای بهنام نوروزی با قصه خوانی زنده یاد کورش اسدی به نمایش گذاشته شد و در انتها سه تن از کسانی که سالها در کارگاه های داستان خوانی کورش اسدی شرکت می کردند، به یاد او چند دقیقه ای صحبت کردند.

حضور دوستداران اهالی ادبیات و نویسندگان در این مراسم، چشمگیر و باعث مباهات بود و نشان از اعتبار کورش اسدی در عرصه ادبیات ایران داشت.

یاد و نامش گرامی باد.

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

+ 35 = 38