بازگشت امید و بوی بهبود از صداوسیما…..

«صداوسیما» روزهای سختی را پشت سرگذاشته است …

روزهائی که حجب وحیا ،متانت و والامنشی کارکنان شریفش را واداشت تا درسکوتی معنا دار ،صادقانه سختی کار را بیش از همه سالهای قبل از آن تحمل کنند ونوعی وارونگی را در جایگاه حرفه ایشان تجربه نمایند، اما نمی شد سنگر را خالی گذاشت ….

وفا کردند و ملامت کشیدند و رنجشان را فروخوردند تا رسم وفاداری وسربازی را به جا آورده باشند…

اکنون خبرها حاکی ازاین است که تحولی جدی درسطح مدیریت کلان این سازمان درحال رخ دادن است. تحولی که ازآن بوی بهبود را می توان استشمام کرد.

شاید این محتوا را نیز دوست داشته باشید

همه دلسوزان فرهنگ وهنر انقلابی واسلامی می خواهند هرکس در جایگاه رفیع این کشتی بزرگ می نشیند،سکاندار نمونه ای باشد تا سینه امواج را ماهرانه بشکافد وراه را به سلامت به سر برد. این آرزوئی بود که برای «محمد سرافراز »نیز داشتند و اکنون نیز برای جانشین او دارند.

۱۸ ماه سخت ،آزمونی بزرگ برای آبدیده شدن کارکنان سازمانی بود که رهبر فرزانه،  آنان را سربازان وافسران جنگ نرم نامید ،واکنون این سپاه خسته ، دل درگرو فرماندهی بادرایت و تدبیر بسته اند تا روحیه شان را احیا کرده و نفسی تازه درکالبدشان بدمد..

خبرها حکایت از تغییر قریب الوقوع رئیس سازمان  صداوسیمادارد. اینکه نفری برود وشخصی دیگر بیاید چیز تازه ای نیست، آنچه مهم است آنکه برزخ ۱۸ ماهه ای که گذشت ،باردیگر تکرارنشود ونخواهد شد ، چراکه نامهائی که برای جایگزینی سرافراز مطرح است نشان می دهد آسیب شناسی مناسبی از این دوران انجام پذیرفته است.

دکتر علی عسکری که به احتمال زیاد  باردیگر افتخار خدمت در جبهه فرهنگی نظام را کسب خواهد کرد علاوه بر تجارب مدیریتی از جایگاه اخلاق حسنه اسلامی نیز بهره می برد وهمین نقطه قوتی است برای سازمانی که این روزها اخلاق را بیش از هرچیز دیگر نیاز دارد، حتی بیش از بودجه ای که از آن دریغ می شود.

برای روزهای بهتر دعامیکنیم….

ممکن است شما دوست داشته باشید
2 نظرات
  1. ابوالفتحی تبار می گوید

    سلام.چطوریه که بعد از شنیدن خبر کناره گیری آقای سرافراز،یادتون اومده که ۱۸ ماه گذشته در برزخ مدیریت ایشون به سر میبردید؟ الان در مورد آقای علی عسگری هم به همین صراحت و گزندگی و خوش انصافی میتونید آسیب شناسی کنید؟!
    من هم دعا می کنم خدا بهتون انصافی بیش از این عنایت کنه…

    1. هنرلند می گوید

      لطفا ذیل همین متن ، نوشته های یپیشین هنرلند را دربخش مطالب مرتبط بخوانید تا متوجه شوید تذکرات دلسوزانه نویسندگان هنرلند ازچه زمانی آغاز شده بود.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

15 + = 17